پاسخگویی به همشهریان یزدی در مناطق سه‌گانه و ناحیه تاریخی شهرداری یزد به زودی توسط پیشخوان الکترونیک انجام خواهد شد.

درجلسه ای که روز گذشته با حضور شهرداریزد، معاون شهرسازی و معماری، مدیران و معاونین مناطق سه گانه و ناحیه تاریخی شهرداری یزد و مدیر درآمد برگزار شد، کلیات طرح و شیوه چیدمان نیروها در پروژه پیشخوان الکترونیک تصویب شد.

مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری یزد در حاشیه این جلسه در مصاحبه با خبرنگار ما گفت پروژه پیشخوان الکترونیک با هدف بهبود روند گردش کارهای شهرداری و کاهش زمان و تسریع در روند پاسخگویی به ارباب رجوع اجرا خواهد شد. مهدی فعالی گفت در پروژه پیشخوان الکترونیک هر کدام از کارمندان شهرداری در زمان مراجعه‌ی ارباب رجوع کلیه درخواست‌های وی اعم از صدور پروانه، نقل و انتقال، عدم خلاف، استعلام بانک، پایان کار و صدور پروانه کسب و پیشه را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد با توجه به استقرار نسخه جدید سیستم اتوماسیون جامع شهرسازی شهرداری یزد در ماه آینده و اختصاص 32 زیر سیستم و ابزار مدیریتی و کمکی مختلف در خصوص فرآیندهای صدور انواع پروانه، طرح تفصیلی، دستور نقشه، پایانکار، استعلام، مجوز، گواهی و کمیسیون‌ها به مناطق شهرداری یزد، اجرای هم‌زمان پروژه پیشخوان الکترونیک گام بزرگی در دستیابی شهرداری یزد  به تكنولوژي‌های پيشرفته در امور شهر و شهرداري خواهد بود.

شایان ذکر است در راستای اجرای پروژه پیشخوان الکترونیک کلاس‌های آموزشی ضوابط و مقررات شهرسازی جهت پرسنل مناطق مختلف شهرداری یزد و دفاتر کارگزاری در حال برگزاری می‌باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا